צמידי הצמיד שאיתי תמיד

מהו הכוח המרגיע? איך משתמשים בו? האם יש אותו לכל ילד וילדה?

שי הוא ילד חמוד שמקבל במתנה צמיד מיוחד מאוד. לצמיד צבעי רמזור, ובעזרתם הוא מלמד את שי את סוד השליטה בתגובות ובניהול הרגשות, באופן מקדם, מעצים ומווסת. הקוראים בספר חווים עם שי מצבים המוכרים להם מהיומיום, ולומדים איתו את טכניקת התרגול הנשימתי המרגיע, ושיטות נוספות להרגעה עצמית הלקוחות מעולם המיינדפולנס והאימון הקוגניטיבי-התנהגותי CBC, בהנגשה מיוחדת לילדים צעירים.

בשפה מחורזת ובאיורים מרהיבים, הספר מקנה לקוראים הצעירים מנטרות לשינון קליט בעת הצורך, שיהפכו עבורם לכלי התנהגותי רגשי ממדרגה ראשונה, ויתרמו ליכולת ההצלחה שלהם הן מבחינה חברתית והן מבחינה רגשית ואקדמית. התוצאה היא ילדים רגועים יותר, מסתגלים יותר, ובעלי יכולות טובות יותר בלמידה וביצירת קשרים בין-אישיים בריאים ותורמים, הן עם קבוצת הגיל והן עם המבוגרים בחייהם.

הספר נכתב במטרה לספק פלטפורמה לשיח על רגשות ועל דרכי ההתמודדות איתם, ובכך להעצים את השפה המקדמת חוסן רגשי. הוא כולל פרק הדרכה להורים, למחנכים, למדריכים ולמטפלים, הכתוב בגובה העיניים, בשפה ברורה ומובנת. בסוף הספר תמצאו הצעות לפעילויות יצירה מהנות עם הילדים, כולל יצירת צמידי אישי, טבלת התנהגות וכלים נוספים להטמעת התובנות והשיטות המובאות בספר להתמודדות עם מצבי לחץ ומצוקה.

זהו ספר אידיאלי לעבודה עם ילדים על התנהלות רגשית מקדמת. הוא מתאים לעבודה פרטנית ולעבודה קבוצתית, גם בתוך המשפחה וגם במסגרות הטיפול והחינוך.

שחר צדוק, מטפל פסיכותרפיה CBT ומאמן קוגניטיבי-התנהגותי CBC, מרצה באוניברסיטת בר אילן, בעל ניסיון רב בטיפול, באימון, בהכשרה ובפיתוח מקצועי של אנשי טיפול וחינוך, ומומחה בשיטות שונות לפיתוח חוסן וויסות רגשיים.

צפו בסרטון הבא ובו תקבלו כלים רבים לקניית כלים לויסות רגשות בגיל הרך .

 


הצטרפו לדף הפייסבוק לשיתוף, הורדת חומרים ועדכונים

 

הצצה לגרסה החלקית של הספר

ניתן לדפדף ב 10 עמודים מתוך הספר.

 

ערכה לגננות /אנשי חינוך /טיפול

בנוסף  לספר מקבלים שני צמידים (למבוגר ולילד), גלגל רגשות ופוסטר. ניתן לרכוש צמידים או פוסטר נוספים. תפקידו של הצמיד להזכיר לכולנו לעצור, לנשום ולהתחיל מחדש. לצמיד תפקיד חשוב להתמודדות עם חרדה וגם למניעת אלימות. הצמיד בשלושת צבעי הרמזור עשוי מגומי נעים ססגוני וצבעוני. 

פלקט לקיר בגן הילדים או בחדר הילדים

פוסטר בגודל A3, צבעוני לגני הילדים או לחדר ילדים.

הרמזור התלוי מול עיניהם של הילדים מזכיר להם כיצד לווסת רגשות באמצעות הנשימה ובאמצעות מודלים לפתרון בעיות (התנהגותי-קוגניטיבי) כחלק מתהליך ההטמעה של מיומנויות לפיתוח חוסן ומניעת אלימות.

צמיד למבוגרים

ניתן בנוסף להזמין צמידים למבוגרים. מתאים לצוותי מורים ולקליניקות למבוגרים.

לעצור, לנשום ולהתחיל מחדש!

הזמנת הספר

הספר נמכר בשתי אפשרויות:

א.  איסוף עצמי
מכתובת: הכינור 18 פ"ת. (האיסוף לאחר התשלום באתר)

ב. משלוח בדואר רשום
ללא תוספת מחיר עד רכישה של שני ספרים. לרכישת לספרים נוספים יש למלא טופס חדש.

(חובה לציין בטופס ההזמנה משלוח בדואר רשום ואת כתובת הנמען) 

לתשומת לבכם: אנו לא נותנים שירותי משלוח! משלוח הדואר נעשה דרך ובאחריות דואר ישראל. באחריות הלקוח לעקוב אחר המשלוח ולברר במידה והדואר לא מגיע בזמן סביר. אין אחריות על המשלוח! 

 

מחירון והזמנת ספר ו/או צמידים ופוסטר 

מחיר מלא: 80 ש"ח (כפי שנמכר בחנויות הספרים ללא צמיד מתנה).

  1. הזמנת ספר ועוד מתנות – מחיר ספר בהנחה: 70 ש"ח (כולל ערכת חוסן: 2 צמידים, גלגל רגשות ופוסטר) –להזמנה לחץ כאן (כולל משלוח יש לציין כתובת למשלוח דואר)
  2. הזמנת צמיד/ים בלבד – מחיר צמיד נוסף 5 ש"ח, לרוכשים מעל 20 צמידים מחיר צמיד 3 ש"ח. למזמינים 100 צמידים ומעלה הנחה של 15%.  להזמנת צמיד/ים לחץ כאן (חובה לציין בטופס משלוח בדואר רשום או איסוף עצמי)
  3. הזמנת פוסטר בלבד – מחיר פוסטר 15 ש"ח. להזמנה לחץ כאן (חובה לציין בטופס משלוח בדואר רשום או איסוף עצמי).

סרטון הספר

יישום רעיון הספר והצמיד בביה"ס המנחיל

הרצאה בעקבות הספר - ויסות רגשות בגיל הרך

חומרים עליהם מבוסס הספר

הקלטה משידור לאנשי חינוך בגל הרך לעבודה עם הספר לפיתוח החוסן והוויסות הרגשי – לחצו כאן